Polski|English

Paulina BRZESKA-GONERA

Branżę turystyczną poznała od podszewki. Studiowała w na poznańskim UAM turystykę i rekreację. Stypendystka Universite de Haute Bretagne Rennes II we Francji. Swoje zawodowe doświadczenia zdobywała w Polskiej Organizacji Turystycznej, firmie eventowej Happy Events, hotelu Holiday Inn Warsaw, w redakcji Rynku Turystycznego, w Polskiej Agencji Rozwoju Turystyki.

Ciekawa jak w praktyce wyglądają działania promocyjne Polski przemierzyła kraj z kandydatkami Miss World 2007. Widząc niedoskonałości w programie nauczania przyszłych kadr turystycznych, zredagowała cykl artykułów na temat edukacji w turystyce w Polsce i w Europie. Chcąc wpływać na pozytywne przeobrażenia polskich regionów, współpracowała przy projektach Strategii Rozwoju Turystyki w Gdyni, Programie Rozwoju Turystyki w woj. łódzkim, badaniach marketingowych dla inwestycji hotelarsko ? konferencyjnej w Małopolsce, Koncepcji funkcjonowania Szlaków Kulturowych w woj. pomorskim i Szlaku Solnego w woj. zachodniopomorskim. Opracowała analizę porównawczą strategii rozwoju trzech województw: lubuskiego, dolnośląskiego, zachodniopomorskiego. Jest także współautorem Programu Rozwoju Turystyki w gminie Ciechanowiec.

Raczej humanistka, ale świadoma szans, które niosą za sobą fundusze z UE. Studiowała na SGH w Warszawie Administrowanie funduszami unijnymi. Opracowała wniosek szkoleniowy dla branży turystycznej, w zakresie kreacji markowych produktów turystycznych.

Realizator projektów i wydawnictw kulinarnych: Kulinarny Poznań, Noc Restauracji, Pomorskie Culinary Prestige.

Z zamiłowania fotograf. Prywatnie mama 4-letniego Leona i 2-letniej Mii.