Polski|English

Grzegorz NIKLAS

Absolwent Zarządzania Gospodarką Turystyczną poznańskiego Uniwersytetu Ekonomicznego. Jeden z założycieli i pierwszy prezes Studenckiego Centrum Badań Turystycznych EXPLORERS, w którym brał udział w wielu projektach z zakresu badań marketingowych i próbował zgłębiać swoje zainteresowania. Współautor pierwszej edycji badania turystycznej konkurencyjności cenowej największych miast Polski. Autor dwóch artykułów naukowych opublikowanych w Debiutach Ekonomicznych UE w Poznaniu.

W landbrand współtworzył m.in. Strategię Rozwoju Turystyki i Promocji Gminy Smołdzino, Strategię Budowy Marki i Promocji Gminy Czerwonak oraz Strategię Promocji i Komunikacji Marketingowej Gminy Puławy. Brał udział w prowadzeniu badania kondycji branży turystycznej ?Rynek turystyczny w Małopolsce i Polsce? oraz badania wizerunku Gminy Czerwonak. Główny analityk firmy.

Prywatnie jest pasjonatem sportu ? od unihokeja i piłki nożnej, aż po tenis i żeglarstwo. Góry uwielbia i latem i zimą. Dużo czyta, by zaspokoić nieustanny głód wiedzy.