Polski|English

BRANDING

Miejsca są jak ludzie. Mamy swoje zdanie na ich temat i niechętnie je zmieniamy. My dajemy powody do zmiany zdania, oraz wskazujemy jak je komunikować.

Na początku badamy wizerunek, dowiadujemy się co myślą o nas odbiorcy i co najciekawsze jak odbiega to od tego co sami o sobie myślimy. Następnie wyszukujemy wartości, które dają powody do dumy, inspiracje do rozwoju i skutecznie wyróżniają z tłumu. To na nich oprzemy konkurencyjną markę miejsca. W kolejnym kroku szukamy części wspólnej wszystkich wartości, która będzie podstawą tożsamością nowej marki i będzie stanowiła katalizator jej rozwoju ? nazywamy ją IDEĄ MARKI. Mając ideę mamy serce marki, jesteśmy w stanie powiedzieć jaka ona jest, jakie wartości ją tworzą i jakie są obszary jej aktywności. Marka miejsca musi posiadać dobre relacje z markami, które będą jej towarzyszyć, wspierać ją i wzmacniać, są to zarówno marki komercyjne jak i niekomercyjne. Zasady ich współdziałania układamy tworząc architekturę marki. Marka wyraża się poprzez aktywność, musi wpływać na rzeczywistość, w tym celu programujemy jej działania w ramach marketingu: wizerunku; atrakcji; infrastruktury i wydarzeń. Dopiero tak osadzona marka zdobędzie akceptację i rozpoznawalność. Nie zostawiamy pytań bez odpowiedzi, planujemy kampanie promocyjne wraz z ich budżetowaniem, które zawsze dostosowywane jest do możliwości Zamawiającego. Gotowa marka otrzymuje identyfikację wizualną szytą na miarę, która zdobi ją lecz nie przysłania?o tym napisaliśmy więcej w Systemach Identyfikacji Wizualnej.

Opracowujemy kompleksowe systemy identyfikacji, począwszy od kreacji logo, opracowania jego wersji kolorystycznych, systemu aplikacji, piktogramów, po projekty i wizualizacje nośników promocyjnych.


wróć